مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر اینکه فراگیری سبک زندگی اسلامی با رجوع و تأمل در آیات قرآن محقق می شود گفت: والدین به آموزش حفظ قرآن کریم به فرزندان به عنوان یکی از وظایف مهم اهتمام ورزند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد، مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان عصر شنبه 27 خرداد ماه 96 در مراسم ضیافت افطاری ویژه خانواده کارکنان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در سالن فرهنگیان با اشاره به آثار و برکات ماه مبارک رمضان، گفت: رمضان، ماه خودسازی و تهذیب نفس است، خداوند متعال در این ماه مبارک میزبان بندگان روزه دار بوده و سفره الهی را برای همه بندگان گشوده است.

وی در ادامه با تأکید بر بهره گیری هر چه بیشتر از فرصت های پیش روی در ماه مبارک رمضان، افزود: خوشا به حال آنانی که از تمامی لحظات معنوی و روحانی این ماه در جهت خودسازی و تهذیب نفس و همچنین اخلاق و آداب اسلامی قرآنی و دینی به درستی استفاده می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ماه مبارک رمضان را ماه بهار قرآن خواند و با تأکید بر اهتمام و توجه بیش از پیش به قرآن کریم، تصریح کرد: باید در ماه مبارک رمضان بیشتر از دیگر ماه ها به قرآن، آموزه ها و مفاهیم و محتوای آن توجه داشته باشیم.

نوشتن دیدگاه