انصاری راد

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ و آموزه‎های مهدوی در جامعه، گفت: زنده ماندن، بالندگی و بقای اسلام و شیعه در گرو این حقیقت بزرگ است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۶ با اشاره به فضائل ماه شعبان گفت: نیمه شعبان یکی از اعیاد بزرگی است که مسلمانان در این روز جشن های بزرگی را برپا می‌کنند که می تواند فرصت مغتنمی برای بررسی و تبیین ابعاد زندگانی منجی عالم بشریت باشد. مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: امروز دشمنان تلاش می‌کنند تا در خصوص مهدویت نیز همانند موضوع غدیر شبهه افکنی کنند. حجت‌الاسلام انصاری راد گفت: دشمنان با ایجاد شبهه در اعتقادات مسلمانان درتلاشند تا در مناسبت های مذهبی نیز این امر را محقق سازند و برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.وی، شبهه افکنی را مهم‌ترین نقشه دشمنان در عصر حاضر دانست و گفت: دشمنان تلاش می‌کنند پایه‌ های اعتقادی و دینی جوانان ما در عرصه مهدویت را متزلزل کند،.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، مهدویت را سرچشمه هر خیر و جلوه گاه همه نیکی ها دانست و افزود: مهدویت رمز پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ایران است. حجت‌الاسلام انصاری راد، این اعتقاد را از توانمندترین عوامل رشد و بالندگی یک جامعه عنوان کرد و افزود: اعتقاد به مهدویت، جامعه را از غرق شدن در فساد و تباهی حفظ می‌کند. وی در ادامه با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ و آموزه‎های مهدوی در جامعه تصریح کرد: زنده ماندن، بالندگی و بقای اسلام و شیعه در گرو این حقیقت بزرگ است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر ضرورت تربیت دینی فرزند ابراز داشت: والدینی که بیشتر به امور روزمره خود می پردازند و تربیت کودکان و نوجوانان خود را از وظایف خویش به حساب نمی آورند باید منتظر پیامدهای این بی توجهی ها باشند.