مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بر را‌ه‌اندازی گروه‌های قرآنی در فضای مجازی از سوی دارالقرآن الکریم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت‌الاسلام علی اکبر انصاری راد بعدازظهر امروز در نشست کارگروه تولید محتوای رسانه، از مدیریت زمان و منابع به عنوان اولویت‌های مهم در تبلیغات اسلامی هرمزگان نام برد و اظهارداشت: تغییر و تحول در سایت‌ها و به روزرسانی محتوای درج شده در این سایت‌ها نیز باید در اولویت کاری این نهاد فرهنگی دینی قرار گیرد.

وی با تاکید بر برقراری ارتباط بین رسانه و فرهنگ دینی مردم بیان‌داشت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان مجموعه ای فرهنگی دینی باید در راستای ایجاد این ارتباط گام بردارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، ضمن مهم برشمردن موضوع فضای مجازی و اینترنت ابرازداشت: با توجه به گرایش بچه‌های امروزی به استفاده از اینترنت و فضای مجازی، تولید محتوای رسانه از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و می‌بایست به این مهم توجه خاص داشت.

انصاری راد با اشاره به اهمیت و نقش و جایگاه تولید محتوای رسانه افزود: عصر کنونی که از آن یه عنوان عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات و یا به تعبیری دیگر عصر سونامی اخبار و اطلاعات یاد می شود از ویژگی‌ها و پیچیدگی های خاص خود برخوردار است.

وی گفت: باید با استفاده از ظرفیت سایت‌های استانی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی از قبیل؛ اعتیاد، طلاق، فساد اخلاقی و سکونتگاه‌های غیر رسمی گام برداریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تاکید کرد: باید با برگزاری دوره‌های آموزشی سواد رسانه ای برای گروه‌های هدف اعم از مداحان، مسئولان هیئات مذهبی و کانون های فرهنگی، مدیران موسسات و خانه‌های قرآن روستایی، قاریان و حافظان، در جهت آگاهی بخشی آنان گام برداریم.

انصاری راد همچنین بر تشکیل کمیته تخصصی با هدف بازنگری تولید محتوای رسانه ای سایت‌های تبیان، ido و jbf، را‌ه‌اندازی گروه‌های قرآنی در فضای مجازی از سوی دارالقرآن الکریم، انجام اقدامات لازم در جهت تولید انمیشن از سوی روابط عمومی، برگزاری دوره‌های آموزشی سواد رسانه ای ویژه گروه‌های هدف، تهیه کلیپ با موضوعات مختلف و تشکیل منظم و ماهیانه جلسات کارگروه سواد رسانه ایتاکید موکد داشت.