به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر انصاری راد در گفتگویی با اشاره به تشییع پیکر مطهر یکی دیگر از شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شهید محسن حججی با حرکت کردن در مسیر سیدالشهداء(ع) پیام عزت وافتخار جهان اسلام و دفاع از حرم اهل بیت(ع)و پاسداری از حریم ولایت را به جهانیان منتقل کرد.

وی بر الگوگیری جوانان از همه شهدای انقلاب به‌ویژه این شهید والامقام و سرافراز تاکید کرد و افزود: جوانان نسل سومی انقلاب شهید حججی را الگوی خود قرار دهند و با مطالعه وصیت نامه این شهید والامقام از نحوه رفتار و برخورد ایشان با والدین و خانواده چگونه الگو بگیرند.

انصاری راد،با اشاره به بازگشت پیکر مطهر شهید حججی به ایران اسلامی افزود: بی شک بازگشت پیکر این شهید مدافع حرم، ایران را یکپارچه کربلایی کرد و در ایام محرم الحرام روحیه ایثار و از خود گذشتگی و فرهنگ شهادت را در جامعه اسلامی ایران ترویج خواهد داد.

وی این جنایت داعش و استکبار جهانی را محکوم کرد و گفت: این حرکات وحشیانه داعش هیچ گاه موجب تفرقه در بین امت اسلامی نخواهد شد و جوانان ایران زمین تا نابودی این خوارج زمان و شجره ملعونه پیش خواهند رفت و قدرتمند تراز گذشته عزم آنان برای مبارزه با کفار جدی تر کرد.

نوشتن دیدگاه